Kampanyalarımız    » Geçerli Yemek Kartları       » Güncel Kampanyalar      

Hakkımızda

HAKKIMIZDA 

1964 yılında Keçiröen Dr. Tevfik Sağlam Caddesi üzerinde küçük bir bakkal dükkanı olarak hizmete açılan Etlik Süpermarket, 40 yıldır aynı Cadde üzerinde faaliyette bulunmuş olup, 2013 yılında çağdaş marketçilik anlayışı ile dizayn edilen, 500m² 'lik Keçiören Ayvalı Caddesi Merkez Camii altına taşınmıştır. 

40 yıldır geleneklerine bağlı, insana önem veren, ilk kurulduğundaki heyecanı her gün, ilk günkü gibi yaşayan kaliteli ve en iyi hizmet anlayışı ile yeni yerinde hizmet vermektedir.

 ___________________________________________________________________________________________________

MİSYON

Kalite ve hijyenden ödün vermeyen, Türk aile gelenek ve göreneklerine saygılı, insan sağlığına zararlı (Sigara ve Tütün Mamulleri, Alkol vb.) ürünleri mağazasında bulundurmayan, fiyat ile değil, hizmet anlayışı ile rekabetçi, kurumsal kimliği olan, çözüm odaklı, verdiği hizmet ile Türkiye'nin en iyisi olmaya aday, örnek şirket olmak. 

___________________________________________________________________________________________________

 VİZYON

Büyüyen Türkiye perakende sektöründe kaliteli ve çağdaş butik mağazalar açmak.

E-ticaret ile bireysel ve kurumsal müşterilerimize hizmet vermek.

İlk 10 yıl içerisinde hizmet anlayışı ile örnek alan değil, örnek alınan market zinciri oluşturmak.

___________________________________________________________________________________________________

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ BİLDİRGESİ

Biz Etlik Süpermarket olarak, şirketimizin ve müşterilerimizin,  herşeyin en iyisine lâyık olduğuna inandık. Daha mükemmel hizmet verebilmek için, içinde yaşadığımız  toplumla birlikte büyüyebilmek için ortak aklımızı çalıştırdık ve Etlik Süpermarket  Müşteri Memnuniyeti Bildirgesi'ni oluşturduk.

Müşteri ister şahsen gelsin, isterse on-line sipariş versin, bu şirketteki en önemli kişidir. Müşteri bize bağımlı değil, biz ona bağlıyız.

Müşteri işimizi sekteye uğratan biri değil, o işimizin amacıdır. Biz ona hizmet ederek ona iyilik yapmıyoruz, o bize bu şansı vererek bize iyilik yapıyor.

 

                                                                                                                             F. Çavuşer

 

  •  Madde 1: Müşteri, en önemli varlık sebebimizdir.
  •  Madde 2: Müşteri, yeni müşteri kazandırma ya da kaybettirme ihtimali olan kişidir.
  •  Madde 3: Müşteri, ihtiyaçları tespit edilerek kendisine her zaman özen gösterilmesi gereken kişidir.
  •  Madde 4: Müşteri, ürün veya hizmet sattıktan sonra da sürekli memnun edilmesi gereken kişidir.
  •  Madde 5: Müşteri Memnuniyeti, fark yaratmak, rakiplerin önünde yer almak, büyümek ve kâr etmek için şarttır.
  •  Madde 6: Tüm Müşteriler, kaliteli hizmet alma hakkına sahiptir.
  •  Madde 7: Tüm Müşteriler, kullandığı ürün ve hizmetle ilgili şikayet etme hakkına sahiptir.
  •  Madde 8: Müşteri, alıp da beğenmediği bir ürünü her zaman iade etme hakkına sahiptir.
  •  Madde 9: Müşteri, her zaman eleştiri yapma hakkına sahiptir.